Dryalp Meleknaz03 benımde koyu renk kaka yapıyor mama verıyorum ondan dıye düşündüm bırde güzel sindirince oluyormus doktora götüreceğim kontrole 15de o zaman belli olur
bitterdelisi244 Meleknaz03 benım kzıımda oyle olmustu agrısı varsa onu atıyor da derler hemen endıselenmeyın kulakları agrıyor o dönem belkı ondan yada üşüttü havalar bı soguk bı sıcak
Balnur Korkmayın 2 3. Ay arası bebeğimde de olnultı dr sordum kan olmadığı sürece normalmiş anne üşüttüyse de olurmuş böyle
Meleknaz03 Ay kizlar ne biliyim emen bi bebek yeni anneyim insan korkuyor tecrubelilere danismak istiyorjm
egg Meleknaz03 boşuna kendinizi suçlamayın üşütmeye hiç alakası yok bebeğim 3 aylık arada yeşil kaka yapıyor doktora sordum safra üretemediği için o şekilde atabilirmiş devam etmediği sürece sıkıntı yok dedi