Kızlar bebeğim 4gün sonra 3 aylık olucak . 1 hafta 10 gün önceye kadar agugu tarzı sesler çıkarıp biz tekrarlayınca tekrar ediyordu cocuk bu sesleri sık çıkarmayı bıraktı ellerini kollarını daha çok inceleyip ellerini hep ağzına götürüyor. Cocuk rota aşısı oldu sonra verem aşısı oldu huy değişti sanki hep böyle mutsuz gibi aşı olalı bir hafta oldu yani onların etkisi mi onu böyle yapmıştır çok canım sıkılıyor neşeli cocuk gitti sanki sürekli huysuz cocuk geldi yerime mutsuz yani doktorada götürdüm saglık sorunu yok tahlilde yaptrdım şükür hepsi temiz