Bebeğim 9 aylık 3 gündür hasta …
- Gün sadece ateşi varken
- Gün burun akıntısı ve
- Gün de öksürük başlangıcı var..
Ek gıdaya başlayalı çok oldu ama şu sıralar yemeke istemiyor sadece anne sütü veriyorum..
Doktor arkadaşım sabah-akşam iburamin zero kullanabilirsin dedi ama şuan faydalarını görmedik.. sizin fikriniz var mı? YArdiM ….
Ne kullanmalı, hızlı geçirmeli..
Omuzumda uyuyuyo ve yatağa yattığı an kalkıyor