Sevgili anneler, bugün 1 aylık bebeğim için hepatit 2. doz aşıyı olduk. Aşıdan birkaç saat sonra uyku hali başladı çok derin uyuyor. Normalde çok uyuyan bir bebek değil çoğunlukla gaz sancısı olurdu veya kolay kolay dalamazdı. Bugün bu kadar fazla uykuya meyilli görünce endişelendim açıkçası. Sık sık kucağıma alıp emziriyorum kısa kısa emip tekrar devam ediyor uykuya. Ateşi de yok saat başı ölçüyorum. Uyku halini yaşayan var mı bizim gibi? Sizce normal mi bu durum? Herhalde diyorum uyuyamadığı zamanların acısı çıkıyor.