Hanımlar, bebeğim 1 aylık oldu hala hırıltılı nefes alıyor. Serum fizyolojik damlatıp aspiratörle temizliyorum ama geniz temizliği pek olmuyor burun çeperini alabiliyorum. Aspiratörle çok çekmek istemiyorum zarar veririm diye. Sizin tavsilerinizi alabilir miyim? Sizler nasıl yapıyorsunuz?