aysgog Kizlarr doğumdan beri her adet öncesi aşırı bı kaşıntı ve yanma oluyor özel bölgemde adetten sonra düzeliyor normal mi sizce yasayan var mı aranizda
LilyaBn aysgog Bunu bende yaşıyorum. Doğumdan sonra üçüncüyü olucam regl. merak ediyorum yine kaşıntı olacakmı diye ama ciddi bir kaşıntı.
LilyaBn aysgog Bende gidecektim regl olup geçince vazgectim. Sonra ikinicide de aynı şey olunca şaşırdım ama bakalım yine olursa gitmek lazım evet🌸