Benim oğlum da 50 günlükken uzayan sarılıkla araştırma hastanesinde gastroenterolojiye sevk ile karaciğer enzimleri çok yokedelim çıkmıştı ama safra çamuru görüldü ultrason da sonra AST alt alfa protein çok yüksekti yaklaşık 2 yıl boyunca her ay araştırmadaydık ulfasor diye bir şurup kullandık oğlum şimdi 2,5 yaşında çok şükür geçti çok korkmuştum ama geçti derken kızım doğdu onunda şimdi yüksek 50 60 larda onu da götürdüm oğlumun doktoruna ultrasonuna herşeyine bakıldı endişe edilecek birleyen değil dedi ama biz yine de takip edelim diye iki kere götürdüm zaten 2 aydır farkedildi 30 Haziran yine gideceğiz. Endişeşenmeyin iyi doktor kontrolünde iyileşiyor