taze_anne56 canım bende yaptırcam araştırdım cok mutlaka yaptırın zaten rota öyle iğne vurulmuyor ağzından tatlımsı birşey veriyormuşsun şiringayla netten bak demın baktım alıp götürecek kontrolde doktora söyler yaptırırm menenjitin belli bir zamanı yok diye biliyorum ama rotanın var hasta olursa ishal ateş kusma hastanede yaranılır baya kötü olduğunu duydum ondn ihmal etmeyin