Ysmnnn Merhabalar öncelikle ne yazıkki 7 aylık kızımı araba tutmaya başladı 15 dakikalık yolda bile çok kötü oluyor😞 bu sorunu yaşayan varmı acaba aranızda bir çözüm bulabildinizmi
Alyask Ysmnnn bebegımı degıl de benı çok tutuyo 🤭🙄 metrapıt ıcıyorum bazen bulantı hapı bebeklere çözümü var mı bılmıyorum dr sorabılırsın
MayneymisAltintop Benim kız kardeşim var. Ben kendimi bildim bileli araba tutar onu. Ki biz neredeyse arabada Doğduk yıllardır arabanızda vardı. Ama maalesef kendisi şu an 23 yaşında Hala daha araba tutar 🤷🏻♀️
Ysmnnn MayneymisAltintop çok zor bir durum umarım en kısa zamanda geçer evwt zamanla geçende varmış ömür boyu sürende malesef 😕
Ysmnnn Alyask Aynn canım bu ayki muayenede sorucam ilaç vermek taraftarı değilim ama mecbur kaldıkça kullanıcam galiba 😔