BeybininAnasi Bulut54 valla hocam herkes ikiye bölünmüş durumda. Ben de idareme sordum, yarın ilçeye soracak onlar da. Ama 17 Mayıs’tan itibaren izinde olan anaokulu öğretmenleri varmış. Bir önceki kapanmada bazıları alabildiğini söylemişti. Umutluyum 🙏🏻
Kaganalis Bulut54 valla ilcenize bagli sanirim hocam. Her ilce sacma sapan uygulama yapiyor. Ben gebelikteki idari iznimi bile kullanamadim.
ataninannesii Bulut54 sanırım biraz idarenin inisiyatifine bırakılmış. mesela bizim okulda bu uygulanirsa sadece bir arkadas bayanlardan calisacak olan. dolayısıyla uygulanması pek mümkün değil.
melisaz Benim 5 aylık bebeğim var idari izinliyim yaklaşık 1 aydır. Öğretmenim bu arada. Iznik 1 temmuza kadar devam edeceği söyleniyor bakalım
BeybininAnasi melisaz e ben şimdi izin alıp memşekete gitsem 2 temmuzda karne vermeye mi geleceğim 🤷🏼♀️
Eflaa melisaz hocam öncelikle allah bagıslasın. Ücretsiz kullandınız mı benim de beş aylık kızım var. Ücretsiz izinde olduğum icin yararlanamazsın dedi ilçe
Gizem5252 Bugün kesinleşecek hocam müdürüm araştıracak ama hamileyken kulla Bulut54 müdürüm haber verecek bugün ama hamileyken kullanmıştım
Bulut54 @Kaganalis her yerde farklı uygulama olması çok sinir bozucu:( idarenin veya ilçenin insiyatifine verilmemeli bu durum
Bulut54 @BeybininAnasi çok saçma ya, bazılarının kullanıp bazılarının kullanmaması :( ben de kullananları duydum ama idareme sormadım ama zaten böyle bir durum varsa idarenin bilgilendirmesi gerekirdi diye düşündüm
edsn1 melisaz hangi ilçedesiniz ben 15 Haziran’da göreve başlayacağım süt iznim olur mu acaba bu sayede idari izinli olabilir miyim bebeğim 8 buçuk aylık olacak o zaman
melisaz Deniz77 yok canım olur mu turkiyeyi kapsar. Siz de hakkınızı arayın bence. Bulunduğunuz ilçenin milli eğitimi arayabilirsiniz