Merhaba arkadaşlar safra kesemde taş var ama bu herkesin bahsettiği şiddetli ataklar seklinde ağrılarım yok. Benim hafif karın ağrısı gaz şişkinlik ishal gibi durumlarım var en çok gaz cikaramiyorum bu şekilde olan var mı yoksa benim ki başka bı hastalik mi doktora gittim röntgen kan idrar hepsini bakıldı temiz çıkıyor yediklerin dokunuyordur diyo doktorlar iyice kafam karıştı korkuyorum 😪