Kizlar. Bebeğim 4 ay 14 günlük. Yaklaşık 2 3 haftadir gece uykusuna geçmeden Bi ağlamaya başlıyor uyuyana kadar bazen 6 da başlıyor 8 de uykuya geçene kadar ağlıyor ama böyle baya katılarak elde sallayarak anca susuyor ve 2 saatt sallama sonucu uyuyor. Bu normal mi eşim aç olduğu için ağlıyor ağlama başlamadan onca mama verelim diyor ama ben emziriyorum emzirme in üstüne de mama içmiyor. Ama ağlamaya başlıyor. Daha önce hiç mama içmedi biberonda kullanmadı. Acaba içmeyi mi bilmiyor ona kızıp aç olduğu için mi ağlıyor. Ay kafam nasıl dolu sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Aç kalır diye çok korkuyorum. Göğüslerim de hep yumsak yumsak ama içerken de yutkunuyor 🤔