Burcu0725 Özel hastanede sünnet yaptırmanın devletten ne farkı var arkadaşlar devlette yaptıran var mı bebegım 3 aylık tecrubelerınızı paylasırsanız sevınırım😘
fatima Burcu0725 bende devlette sıkıntı yoksa 2 yaş öncesinde yapmıyor diye biliyorum. devlette yaptıracaktım, önce doktor muayene ediyor diye biliyorum
Deletedmom115 Burcu0725 Bana göre farkı yok gittik kan aldılar 2 gün sonraya gün verip sünnet ettirdik 3,5 aylıktı
Keremozaninannesi Burcu0725 hiçbir farkı yok canım ben devlete randevu almak için gittim doktor bugün yapabilirim dedi ve bir birbuçuk saat kadar sıra bekledik ve sonra sünnet etti 2 ay 2 günlüktü ayını da hiç sorun etmemişti
balannesiii Keremozaninannesi bizimde sünnetimiz yarın 2 ay 5 günlük suan bebeğim nasıl geçti sünnet süreciniz? Cocugunuz cok huysuzlaştımı cok canı yandımı sonrasında
Burcu0725 Hanifeak biz kalça ultrasonu da çektirmedık henuz onun için hangi birime gitmem gerekıyor randevu vs
Ebrarelamuhammed balannesiii biz Pazartesi günü olduk 8,5 aylık ilk gün biraz huysuzdu ilk çişlerinde çok ağladı ama şimdi çok rahatız daha önce yaptırmadığıma çoookk pişmanın hareketsiz durmuyor çünkü eski usül yaptırdık devlette dikişli
Keremozaninannesi balannesiii benim oğlum zaten kolik bi bebek o yüzden yapılırken çok ağladı ama yattığı için ağlıyodu işlem bitince kucağıma alınca susmuştu ilk idrarında biraz zorlanıyor ilk gün zor geçiyor agrı kesici şrup içirmistim bir iki gün sonra geçiyor unutuyor yani canım
Keremozaninannesi Burcu0725 ilk gün zordu ağrısı oldu şurupla atlattık karton bardak koydum krem derken iki üç gün sonra anlamıyor bile
balannesiii Ebrarelamuhammed anladım canım bizde yarın yaptırıcaz bir iki gün huysuz olmasına razıyım iyileşsinde umarım güzel geçer♥️
Deletedmom115 fatima Öyle bir şey yok tatlım 3,5 aylıkken bende devlette yaptırdım erken yapmayan devlet hastanesi neye göre yapmıyor anlamadım
fatima Deletedmom115 hayır bana söylenen çocukta böbrek büyümesi idrarında sıkıntı yoksa 2 yaştan önce yapmıyoruz. ben burda bi tarafımdan bi şey uydurmuyorum. belki hastanesine göre değişirde. özelde yaptırmaya bayılmıyoruz yani 👍🏼 siz yaptırmış olabilirsiniz. ben duyduğumu aktardım hepsi bu.