İyi akşamlar kızlar. Bebeğim iki ay sonra 1 yaşına girecek, ben de haliyle doğum günü telaşına düştüm. Aile arasında evimizin bahçesinde güzel bir doğum günü yapmak istiyorum biraz da özenerek. Ama bu tarz şeyleri becerebilen bir insan hiç olmadım. Unicorn konseptli yapacağım ama nasıl yapacağım? Sizler bebişlerinize nasıl doğum günü yaptınız? Biraz fikirleleşelim mi🥰