Doğduğundan beri sürekli meme de ilk zamanlar sarılık vardı sürekli emziriyordum birde sütüm azdı çoğalsın diye 7/24 memedeydi desem doğru olur şimdi 4 ayımıza giricez hâlâ öyleyiz 2 saatte bir emziriyorum diyen annelere şaşırıyorum 10 dakika da bir emmek istiyor mama da yiyor anlamıyorum normal mi?