Mirailknurr Merhaba kızım 3 bucuk aylık hala 2 saatte bir beslemeye çalışıyorum gece hariç bazen gündüz 2 saatten fazla çok derin uyuyor kıyamıyorum uyandırmaya siz nasıl yapıyorsnuz beslenme aralıklarını uyurken uyandırıyor musunuz
EzgiDuru Mirailknurr gunduz duzenli bir uykusu yok ama aciktigini belli ediyor gece de kendi kalkıyor saatli beslemiyorum ☺️
Meldaaa Mirailknurr hayır hiç uyandırmıyorum gündüz zaten hiç uyumuyor kendi istedikçe veriyorum gecede aynı şekilde uyandığında emziriyorum onun dışında uyandırmıyorum zaten zor uyuyor :)
Ebalp Mirailknurr canım artık uyandırmana grrek yok ay olarakda kucuk degil onlar artik geceleri kendileri ackincs uyaniyorlar zaten benim ki 2 ay 20 gunluk bana doktorum uyandirmana gerek yok dedj uyusun uyandigi zaman yedir dedi
Monami Hiç gerek yok artık 2 saatte emmeye. Bırak o istesin emmeyi. Bnm kızım 2. Buçuk aylık. Gece 5 saat uyur gündüz 3 saat hiç uyandırmam. O acıkınca uyanıyor zaten. Uykuda da besleniyor onlar
MevaNil Meme reddi yaşayan oldu mu acaba biz 3 ay 17 günlüğüz çok zor emziriyorum bi aydın kilo alımı da iyi değil 3 4 saat emzrimesem istemiyor başına gelen var mı acaba
Mirailknurr MevaNil benim kızım 1 hafta önce 3 gün falan emmek istemedi memeyi görünce ağlamaya başlıyodu şimdi geçti şükür haftasına göre sendromları falan oluyomus öyle okumuştum ondan olabilir
Yzn MevaNil bizimkide öle hic emmek istemiyor bebege geldmi cıglıgı basıyor bi haftadr flan öle ne zman düzelecek bilmiyorum