Mom087 ElifTGM Zor olmaz olur mu valla sistem çok değişti harfler falan çok tuhaf söyleniyor ogretecem diye göbeğim çatladı okula giden çocuğunuz falan yok sanırsam öyleyse gidince anlarsınız ne kadar zor olduğunu 🙃
calikusuu Mom087 Eğitim mi kaldı? Sene bitti zaten, son üç hafta gidince vaka sayılarının artması dışında ne olacak? Aşı da ortada yok.
elmaliturtam calikusuu kesinlikle vaka sayılarını artırmaktan başka işe yaramayacak sınav yok konu kalmamış sırf çocuklar iş olsun diye okula gidecek. O yüzden gönderip ne çocuğumu ne öğretmenlerini riske atmayacağım
Mom087 calikusuu herkesin kendi tercihi valla göndermeyen göndermez tercih meselesi inşallah artmaz vaka sayilari zaten öyle birşey olursa tekrar kapanma olur
Dn123 Mom087 yani bence en son yapmaları gereken okullari açmaktı. Ama anladığım kadarinile uzaktan eğitim de istenilen başarı olmamış. O yuzden
calikusuu Mom087 Çocukların okula gönderilme durumunun tercihe bırakılması zaten yanlış olan. Uzun zamandır yasaklar var, ne öğretmenler ne de öğrenciler aşılandı . Veli tercihine bırakılmasının sebebi bakanlığın sorumluluk almak istememesi zaten.
ElifTGM Mom087 yok okula giden çocuk kardeş akraba kimsem yok en son ben işte kendi okul zamanımı hatırlıyorumda çok zevkliydi. Eve gelip sabahlara kadar yazı yazardım.
Demetbulut Mom087 daha once de gitmedi simdide gitmiycek .. bizim ogretmenimiz gelin yada gelmeyin diye bisey soylemiyor hic.. tabii ki herkesin kendi tercihi ..