Yeni dogan serisi cok guzeldi. Smdide devam ediyoruz 2bucuk aylik olduk. Hic pisik sorunu olmadi miss gibi cok guzel. Ama soyle bir sıkıntı var. Lastik izi yapiyor diye 1 numara buyuge gectim o da lastik izi yapiyor. Bir de son zamanlar kakasi ta sırtına cikiyor oglumun. Acaba ben mi dogru baglayamiyorum yoksa markadan mi kaynakli? Tecrubeli anneler yardim eder misiniz? Surekli her kaka da ust bas degirtirmek cok yordu bu hafta beni.