_caglabebek eger bebeginiz yutkunurken cok ses cikariyorsa arada memeyi cikariyorsa ve bazen memeyi bastiriyosa muhtemelen vardir tazyikle basa cikmasi gerekir bazi emme pozisyonlari var ama bence en güzeli sole yap canim facebooka gir emzirme akademisi gurubu var ona katil orada her derdine bi oneri sunuyor emzirme danismanlanri tazyik icin pozisyonlar var yada 1 veya 2 dakika memni sag ondan sonra ver biz yatarak emiyoruz ve sagiyorum bi haftadir 2 dakika kadar sonra veriyorum