Kızımda sevmez ve yemez. Tek yediği şekil kabak köftesi. Kıymanın kokusu ve tadı gelmiyor. Tarifini yazayım belki sizin bebeğinizde o şekilde yer. 1 kabagı rendeleyip suyunu sıkın. 1 tane soganıda rendeleyin soğanın suyunu sıkın. 1 yemek kasşığından az fazla kıyma ( robotta biraz daha çekiyorum) karabiber,kırmızı toz biber,tuz cok az da un koyup yoguruyorum. İster fırında isterde tavada kısık ateşte pişirin.