Arkadaşlar oğlum 12 aylik oldu ve ikinci uykuya çok çok direniyor çok agliyor. Aramızdaki ilişkinin bozulduğunu hissediyorum. Susmadan agladigi için ben de bazen kendime sahip olamayip sus artik diyorum kizarak.. aramizda böyle seylerin olmasını istemiyorum. Bebegimin gelisimi de iyi çok sukur 1 buçuk yas gibi deyim. Sunu fark ettim bir gün 2 uyku yapıp bir gün tek uyku yapmak istiyor. Buna izin vermeli miyim? Yoksa illa ki 14 15. Aylari mi bekleyim. Bebegimi daha fazla aglatmak istemiyorum