Zafsim0801 Kızlar Bebeğime e bebekten tulum şeklinde dışarıya çıkarken giydirmek için polar tarzı tulum aldım yane yaz mevsimi bazı akşamlar serin olabilir pusetinde giderken bişey ortmim diye aldım sizce olurmu sonucumda daha 2 aylık ne diyorsun
Sadecezeynep Zafsim0801 benim bebeğimde 2,5 aylık geceleri yalnızca zıbın + uzun kol tek katla yatıyor dışarda falan da ekstra üzerine Müslin bez örtüyorum bence polar çok kalın olur 👍