Ezgiasya Sakın uyumlu bir bebegım vardı 15 kasım dogumlu Allahım sımdı yere koyunca kucaktan indirince nasıl cıglık nasıl aglamak ben onu boyle gormedım neden bu kadar degısmıs olabilir dıs bu kadar erken cıkarmı
Sltn Ezgiasya 4. Ay atak haftası ve uyku gerilemesi ile ilgili yazıları okuyun belirtiler tutacaktır. 😊
Sedefbxl Ezgiasya benım oglumda 15 kasım dogumlu ve ıkı gundur benı delı edıyo ne emıyo ne uyuyo ne benı bırakıyor valla delırıcem uyutuyoru. Zorla ıkı dakka sonra kakıyo
kgns 13 kasım doğumlu bizimki de iki gündür aynı uyumak istemiyor emmek istemiyor hep kucak hep gezdirecegiz oturmak bile yok.uyku düzeni bozuldu bu huzursuzlukları yüzünden.
Nesooo Bizde 15 Kasım doğumluyuz. Emmiyor aç sürekli aç. Mama da yemiyor ne yapacağımı şaşırdım. Meme ağzında biraz duruyor emmeden bekliyor iki dakika sonra atıyor