Tirtilinannesiii Kızlar merhaba gebeliğin ilk haftalarında adet sancısı gibi bir sancı oldu mu sizde ve ara ara sancılar. Çok şiddetli olmayacak şekilde. Kanama yok. Etrafa sordum bir kaç yorum korkuttu beni. Bilgisi olan var mi
Egemenin_Annesi Tirtilinannesiii aynen bende de olurdu her an adet olacakmisim hissi vardi ama doktorum bunun ilk aylarda normal oldugunu söylemisti
minnosunannesi06 Tirtilinannesiii bende de öyle oldum adet olucakmis gibi hemde oğlum suan 18 ayına giricek☺☺ hic korkma normal bunlar
KahramanAnne Tirtilinannesiii ben hamile olduğumu bilmiyordum ve olmadığımdan emindim çünkü deli gibi adet sancılarım vardı ha geldi gelecek derken hamile olduğumu öğrendim hatta şok oldum. 2. Ayında felan vajinal ağrım kasıklarım felan çok kötüydü hareket edemiyordum doktor normal demişti
Tirtilinannesiii Egemenin_Annesi teşekkür ederim. Peki bir sıkıntı olunca ne tür durumlar yaşanıyor bilginiz var mı
YigtnAnnesi Tirtilinannesiii başka bebeğiniz varmı , benim 15 aylık bende hamileyim öyle durumlarım var