35 günlük bebeğim gözünde çapaklanma kızarıklık ve sulanma var. Sağlık ocağıni aradım sütünü sık dediler daha da kötü oldu. Serum fizyolojik ve gazlı steril bezle siliyorum ama hala aynı doktora sıra bulamadım yarın götürüp rica edicem belki alır diye. Bilgisi olanlar yardımcı olur musunuz