Yusufali06 Prensesannesi38 ben memnunum. Doğadan olanı da kullandım normal olanı da kullandım ikisi de güzel
bir_pasa_annesi Prensesannesi38 ben memnundum marketten aldıgımda sıkıntı yoktu trendyoldan toplu alalım dedik ve aldık o gelen pişik yaptı cocugumun komple kpoposundan kanlar aktı düzeltmem 2 hafta mı aldı önleme gectik geri
gtrst Prensesannesi38 ben 1 haftadır kullanıyorum sleepy den geçtim. Memnunum pişik ve sızdırma yapmadı
Blablas Sleppy kullanıyordum htta bionaturalini, turco ya geçtim çok memnunum.. Doğadan olanı kullanıyorum.
Uras5460 Prensesannesi38 ben memnun kalmadım çiş sızdırıyor ben bide hiç bekleten biri değilim sık sık değiştiririm
Aysenurrt Prensesannesi38 iki aydır geçmeyen pişiğini geçirdi kızımın çokkk memnunum çok iyi hava alıyor sızdırmıyor şiddetle tavsiye ederim👍
kutgun Prensesannesi38 ne yazık ki pamukları çok şişiyor. sızdırma yapmadı hiç bu yönden iyi ancak bezi bebeğim altından açınca resmen vücuduna yapışmış şekildeydi.