Yesilimm Merhaba Anneler🌹 Doğum yaptıktan 6 ay sonra 1 mayıs adet oldum. Yarın adet günüm.Hamileliğimden önce adet günümden 2,3 gün önce oluyordum. Yarın adet günüm ne yalan söyleyeyim korkuyorum hala olmadı diye. Gecikmeler falan oluyor mu?
iki_prens_annesi Yesilimm olursn cnm korkma stresde gecikme sebebi oluyo ilk adet donemlrimde 5 6 gun gecikirdi test yapardm olunca yine 10 15 gun gecikmlr olunca kan ve idrar testi yapardm 😂 bu aralr duzene girdi artik takmiyom olacagi varsada olur napak
Muhasebeciana Yesilimm ilk 1 yil duzensizlik cok normal ben 8 ay oldu dogum yapali ilk adetimi mesela 4.5 aylikken olmustum sonra 6.5 aylikken oldum daha da olmadim mesela her ay duzenli adet olcak diye birsey yok ilk 1 yil virde stres falan da cok etkiliyor adet gecikmesini Allah gonlunuze gore versin insallah
iki_prens_annesi Yesilimm dedigm gibi cnm cok dusunme snra gecikiyo bazdn mewsimselde olabliyo biraz bekle hic bi belirti yoksa test yaparsn negatfse gunu bekleycn artik nasip 🤗