_Ahlas_ çok zor çok
Marjinal_Anne2 azı dişlerden sonra bizimde bütün dengemiz şaştı birdaha da toplayamadık😔
melodininoglu gerçekten okadar yorucu ki. Bende arada sırf vitamini ’ni alsın diye 6 7 aylık bebeğe hazırlar gibi püre tarzı şeyler yapıyorum sebzeelrden
ikizbabymom kesmeyi okadar çok istiyorum vermediğim zaman feryat figan ağlıyor illa o memeyi emecek anlatmaya çalışıyorum basıyor çığlığı. Nasıl bitiricez bu işi hiç bilmiyorum
iyikianneyim61 okadar istiyorum ki bende kesmeyi vermediğim zaman direk vuruyor bana zorla üstümü açmaya çalışıyor süt yokmuş annecim felan desemde nafile feryat figan ağlıyor illa o memeyi emecek
prensinannesiiii sen eşittir ben😔
Derykenn abur cubur da yiyen bir bebek değil inanın onu da teklif ettim bisküvi kek çikolata asla yemez hafta da 1 2 cheetos yer küçük paket
Rabia-p21 bizimde ne olduysa azı dişlerden sonra oldu düzenimiz alt üst oldu resmen
ikibebebiranne_ ketçap zararlı olmazmi küçükler daha
Dilaratlas ne zaman düzelecek diye bekleye bekleye ömrüm bitti resmen 20 ayda 20 yaş yaşlandım resmen
Ayemta hah bide o kusmalar yokmu kendini ogurtup🤦🏼♀️
Hanis gerçekten yemeyen bebek okadar zorki. Bizi biz anlarız sadece
arasbek 2yastan sonra düzelir belki diye düşünürken yıkıldim suan🤦🏼♀️