Kızlar elimde bebeyatmaz var. Bir kere kullandı oğlum ve sevmedi oturmak istemedi . Göğüs pompası 10 kene anca kullanmışımdır . Sağlık problemleri sebebiyle bebeğimi emziremedim. Biberon kuruşundaydı hiç ellemedik . Kardeşim hediye olarak almış ben o dönemde bebeğimin sevdiği wee baby kullanıyordum hiç değiştirmedik. Biberonu bir kere dahi kullanmadık. Satıyorum almak isteyen var mı ?