meyaski https://www.hizliresim.com/bm3aajs Fotoğraf açılıyor mu bilmiyorum su an. Bebeğimde 1-2 haftadır böyle şeyler çıkıyor. Uçları sivilce gibi iltihaplı. Ara sıra ağlama krizlerine giriyor. Bunlar acıyor da ondan mı boyle acaba? İsilik midir bu yoksa alerjik bir belirti mıdır?
Omom meyaski bunlar isilik değil. Benim bebeğim de alerjiden dolayı döküntüler çıkarıyor ama böyle değil. Hiç böyle bir şey görmedim yani. Bence mümkün olan en kısa sürede aile hekimi bile olsa götürün
Bebegimm1 meyaski isilik böyle olmuyor kırmizi nokta seklinde oluyor yarın doktora götürün cünkü artmış kafasında rahatsız ediyordur bebeği gecms olsun
meyaski Hismom Ya herkes isilik dedi durdu ama içim hiç rahat etmedi benim de. Doktora da götüreceğiz eşimin iş saati degisince
MelisMom1105 Canım isilik pembemsi ve küçük olur bu farklı bişey alerji mi bilemiyorum bi doktora götürün
Hismom meyaski ayyy bikaç haftafır diyosunuz bi de kocaman kocaman iltihaplı sivilceler yatarken bile acıyodur kaşınıyordur :(
omerrmoms meyaski canım çok yazık. Kim bilir nasol canı yaniyodur isilik olsa geçer hemen. Bu isilige benzemiyor. Kendin neden götürmuyosun?
MelisMom1105 meyaski aile hekimide anlar canım neresi kolayına gidiyorsa oraya götür çok gecmiş olsun
meyaski Hismom Ya 4-5 gündür böyle artış gösterdi. Kafasının arkasında da vardı ordakiler gitti tepeye yayıldı. Alnına falan da yayıldı. Yüzünde de var ama.yuzundekiler böyle değil.
Hismom meyaski yarın sabah sabah götürün ciddi değildir inşallah ama sizde olsa canınız yanar bu şeylerden
meyaski Hismom Bebegimm1 tospikinannesiii Aile hekimi bir komsumuz vardı. Onu arayıp anlattık. Egzama dedi. Bir şey kullanmaya gerek yokmus. Sık sık banyo yaptırın dedi.
Bsrsyy94 meyaski isilik desek pek isilik gibide değil. Bide kafada isilikte görmedim hiç hadi vücudunda yüzünde olsa neysede. Bi doktora göstermede fayda var bence👍🏻
AsyaninAnnesiiii meyaski doktorunuzun yada ebenin telefonu yokmu fotoğraf atsaydınız keşke bi gidemiyorsunuz bari gidene kadar bi doktor fotoğraftansa olsa görüp birşeyler söyler ilâç verirdi. Intahapli sivilceye benziyor. Çok geçmiş olsun
meyaski AsyaninAnnesiiii Hemşireye mesaj attım, daha bugün dönüş yaptı. Dün aile hekimine sordum egzama dedi ama çocuk doktoruna götüreceğim yine de. Teşekkür ederim