1 yaşına 15 gün kala kızım kızım olmaktan çıktı . Geçen ay diş çıkardı 4 gündür yemiyor içmiyor sürekli ağlıyor kucağıma gelmek istiyor alıyorum ağlıyor inmek istiyor indiriyorum yine ağlıyor huysuzlanıyor . Hele ki birşeye hayır diyeyim bana bir bağırıyor kendince konuşuyor nasıl sinirleniyor anlatamam gülsem mi ağlasam mı bilemedim resmen bebek ergen. Huyunun değişmesine mi yanayım , kendisi zayıf bir bebek 9 kilo şuan önüne gelen her şeyi reddetmesine ağzına sürdürmemesine mi yanayım . Asla hayır demediği yemekleri yapıyorum bana mısın demiyor blendır hiç yapmam öyle yerdi asla taneyi bırakın ufacık pütürlü yemiyor tükürüyor . Diş bu kadar yapar mı bilemedim yaş sendromu diye birşey var mı onu da bilmiyorum . Umarım yalnız değilizdir sizde de böyle minik psikopatlar vardır 🥰🥰😢😢