Krhn Merhaba anneler doğum yapalı 4 ay 11 gün oldu doğumdan sonra sırt ağrım oldu ilaç kullanıp ara ara 3 saat ara vermek zorumda kaldım emzirmeye ve meme reddi yaşaya yaşaya sütüm azaldı tazitki gelmiyor artık damla damla tutması için ve sütümün çoğalması için ne olur yardım emzirmek istiyorum
Gul20 Krhn 4 ay olmuş zaten tazyikli gelmeyebilir sütun gelmesi için sürekli emzirmen gerek başka türlü gelmez.
MelisMom1105 Sürekli memeye tuttur canım emmese bile tuttur, ılık suyla duş al birde rezene çayı alıp içmeni öneririm. Bulgur pilavı ve soğanda çok süt yapıyor aklında bulunsun inşallah hemen gelir sütün ❤