Merhaba analar 😻
Bugün kızım mutfakta yanımda dururken birden koşup tuvalete gitti. Ihıhıh diye beni çağırdı daha anne demiyor. Neyse gittim tuvaleti gösterdi disssss dedi. Oraya çiş mi yapmak istiyorsun dedim evet diyerek kafa salladı. İndirdim bezini bi güzel temizledim oturttum. Ayıptır söylemesi önce biraz ıkındı pırt yaptı sonra azcık çiş yaptı. Sonra tuvalet kağıdını işaret etti bende taharet aldırıp wc kağıdını verdim yalandan siliyomuş gibi yaptı kendince sonra sifona basmak istedi yardımcı oldum ve ellerini yıkama işareti yaptı, yıkadık. Yaklaşık 4 saat oldu bunu yapalı. Sonra kaka yaptı bezine kaldırdı beni yerimden wcye götürdü kaka yaptım diye🙄 kafam çok karıştı benim şuanda. Hiç bi şekilde sinyalsiz bodoslama bu şekilde bi iletişim oldu. 4 saattir 3 kere wcye gitti. Sadece bi kere çiş yaptı diğerleri boş geçti tabi çok tutmadım 5dk anca oturduk. Sizce başlamalı mıyım anlayamadım. Ben hep sinyal bekliyordum işte saklanma, gizli yapma, rahatsız olma vs şeklinde
Bu arada kızım 21aylık