1prens1prensesannesii Kızlar oğlum 1 yaşında Alparslan adı 6 aylık hamileyim kızım olacak Allah izin verirse.. Oğlumun ismine uyumlu da olabilir yada hoşunuza giden kız isimleri varmı? Paylaşabilir misiniz?
Laden 1prens1prensesannesii Ayza kızımın adı çok seviyorum. Bir kızım daha olursa Eflâl koyarım sanırım. Bu isimde çok hoşuma gidiyor🌺
1prens1prensesannesii toesta evet bende Almila demiştim ❤️ teşekkür ederim.. bakalım farklı güzel isimler çıkacakmı?
gulcezerenarslan 1prens1prensesannesii Elizan ismi hosuma gidiyor kızım olursa mutlaka koymak istediğim isimler arasında🙂
1prens1prensesannesii gulcezerenarslan ilk başta Elizan demiştik biz.. Kararlıydık çokta hoşuma gidiyor.. Ama eşim anlamı ağır olduğu için taşıyamaz mı acaba. Vs gibisinden konuştu. Yada ismi kısaltırlar eliz derler başka birşey derler dedi vazgeçtim bende. Ama çok güzel bir isim ❤️
Narin9 Kelebegimmmm olsun tabiki koy hoşuna gitmesine sevindim. Bebiş mi var yolda 😊 Asena arkadaşımın adı abisi de Alparslan. Postun sahibinin de oğlu Alparslan ve milliyetçi bir isim olduğu için Asena da aynı şekilde öyle 😊