DominikCumhuriyeti1 kızlar kızım hastaydı post açmıştım bilen biliyor bilmeyen bakabılır profilimden kızımı acile kaldırdık kusma aşırı var ishal kokulu kan alındı dört tüp serum taktılarrr ılk kızımda böyle olmuştu 😣😢😢🥺
Su1 DominikCumhuriyeti1 çok geçmiş olsun Şafi ismiyle şifa nasip etsin rabbim inşallah sağlığına kavuşsun 🤲🏻🤲🏻
Minigimm1 DominikCumhuriyeti1 geçmiş olsun rota virüsü bulaşmış olabilir mi ? Benim kızımda geçen ay geçirdi bu belirtilerle
BurcuKucuk DominikCumhuriyeti1 rota virüsü salgını var zaten maalesef. Çok geçmiş olsun. Aşı yaptırmış mıydınız?
DominikCumhuriyeti1 BurcuKucuk yok kuzum yaptıramadım ılk cocuğumda oldu ssonradan öğrendim aşıyı artık kızım ıkı yaşındaydı . İkinci çocuğumdada eşim işsiz kalmıştı yapamadık 😣😣
DominikCumhuriyeti1 3children1mom evet cnm acile kaldırdık rota vurusu şüphesi var sabah kültür örenği vercez inşAllah yatıştıyaz serum taktılar ağrıkesıciler ateş düşürücüler verıyorlar su gibi kusuyor 😖
3children1mom DominikCumhuriyeti1 Aşısı var mıydı, rota aşısı ? Allah acil şifalar versin inşallah 🤲🏻
Minigimm1 DominikCumhuriyeti1 teşekkür ederim canim iyi şimdi çok şükür ama çok kötüydü o zamanlar ya gün içinde 20 defa altını değiştiriyordum kusuyor falan çok illet bir şeymiş valla aşısını sonradan öğrendim ben zamanı geçmişti :(
DominikCumhuriyeti1 Minigimm1 ah canım bende öyle kıyamam benım ılk cocuğumda olmuştu böyle sürekli sancı kusma ıştahsızlık hastanede yatmıştık.Şimdi ikinci kızımda böyle oldu 😣😣😣😖
Mevakemaleyna Minigimm1 350 tl 2 aylikken mi 6 haftalikken mi bebek o zaman oluyormus elimde para olursa bende kizima yaptiracam ama olmazsa da kaynamis sogumus su verecegim sudan bulasirmis
Mevakemaleyna DominikCumhuriyeti1 rota kuzum benim oglum mosmor olmustu nefes alirken zorlaniyordu kaldirdik havale gecirdi hastanede 1 hafta kaldik cikti simdi masallah 3.5 yasinda bir kalinti vs kalmadi sadece konusmasinda azicik var tam telaffuz edemiyor o da duzelir dedi pedagog ve cocuk norolojisi gec konusacak yani
Minigimm1 Mevakemaleyna biliyorum canim benim kızım şuan 15 buçuk aylık ve hiç kaynamadan su içermedim, nöbet geçirdi benim kızım hastanede kalmak zorunda kaldık orada bulaştı malesef.