15 ay kesemedim çünkü gündüz iyi yemiyor özellikle akşam. ben de acıktığını düşündüğümden yine veriyorum ama en fazla 1-2 kere vermeye çalışıyorum normalde daha fazlaydı. bir de meme alana kadar çok ağlıyor bazen de çaresiz kalıyorum. geçen gece inat ettim. 2 de emmişti, 5 te tekrar uyandı. 2 de iyi içti toktur diye vermedim 7 ye kadar ağladı uyuyor sonra 5-10 dakika sonra ağlıyor istiyor 7 ye kadar böyle geçti. 7 de zaten kalkacağız sabah oldu diye verdim.