AhmetEmir bende hep boyle dusunurdum cok guvendigim bir doktor kilo aliyorsa doyuyordur dedi. Ve emin oldum sende oyle dusun. Bazilarimizin bebekleri boyle oluyo iste benimkide surekli soylenir . Her aglamasi emmek istiyorum degil pispisla kandir onu . Ek gidaya gececegim icin doktorum 2saatte bir emziriyorum dedigimde 3-4saate cikar zorlanirsin dedi. Simdi geceleri her uyandiginda vermiyorum. Sagdan sola ceviriyorum. Ayakta pispislayip uyutuyorum. Gunduzleride bisekilde 3saate cektim. Ha tabi aglicak gbi olursa veriyorum hemen. Sende dene derim. Bi bildikleri vardir diye dusunuyorum😀 birde her anne bebegine yetecek kadar sut uretirmis donem donem yetemiyormuyum kaygisida olsa ole bole ek gidaya geldik iste. Napalim