Buse60 Anneler siz neler düşünüyorsunuz normallesme ile ilgili yasalar kalkicak diolar maskesiz hayat gelicek diyorlar
EgeveAlyaninannesi Buse60 valla net 1 yil daha maskesiz gezemem ben guvenmem simdi tekrardan hortlar vakalar
GoGirl Buse60 bugun anneme gttim maskemi cikarmadim tamamen asilanma pandemi bitene kdr cikarmam acik hava disarda da olsa
Buse60 EgeveAlyaninannesi aynen öle canım tatil sezonu geliyo diye aciyolar her yeri valla virüs bitene kadar maskesiz çıkamam
SeherRonyaMelek Deletedmom_9857 haftasonu kaldırsalar bari ya. Eşim hafta içi çalışıyo haftasonu eve tıkılıp kalıyoruz
Buse60 SeherRonyaMelek hepimiz oleyiz cnm ama sağlığımız yerinde olsun şu pandemi belası bitsin de evde durmayada razıyız
seymabykn SeherRonyaMelek zaten hafta sonu yasak olması tuhaf. Hafya sonu mu virüs bulaşıyor sadece,sanki hafta içi hiç virüs olmuyo 😂