PLE Dün doktora Gittim ateşim 39 en fazla 38 iniyor sağ göğüsüm felaket Parol verdi ve antibiyotik başka önericeğiniz birşey var mı kötüyüm bebeğimi emziryorum bırakınca da sağıyorum
_caglabebek PLE bendede oldu sıcak dus aldim bol bol masaj yaptim daha cok emzirdim bide internettr arastirin beyaz lahana yapragini yikayip gogusunuze koyun oda ise yariyormus
Denizuznl Bendede oldu 3 gün boyunca , sütünü muhakkak sağmaya çalış. Bol su uyku ve sıcak duş al ve emzirdikten sonra sağ… baska türlğ geçmiyor