kızlar oglum 10 aylık, bi iki gundur salyası vardı , o kesildi dun oglen biraz kustu ateşide vardı biraz, neyse gece yemek yerken yine kustu, fitil verdim calpol verdim ama ateşi gecmıyor hala aynı? kaynanam yok nazar dıyor, komsu diş demıs ben bu insanları anlamıyorum eşime hastaneye goturelim dıyorum dişten dıyor gecıstırıyor ?