Selcan Solocann ya aralarında 3 yas var alakasız olcak ama nasildi ilk zamanlar yada simdi falan bende hamileyim kizimla aralarında 3 yas olmuş olcak cok arada gibi geliyor bazen genelde ya 2 yada 4 yas oluyor iki kardeş arasında ya ☺
Asaf2020 MiracAlpinveUmutunAnnesi Aslında çok güzel ve kolay bir tarih her posta da yazıyorum ama çıkmıyor 🤷🏻♀️😂 1.1.2020
Ates_mami Asaf2020 2 ocak 2020 oğlum. Doktorum çok 1 ocak da yapalım demişti. Ama istemedim. Eşimin kardeşlerinden 3 ü 1 ocak dogumlu. Tam tarihi bilmiyorlarmış. 1 ocak yazdırmışlar üçünü de. Bilmiyor da yazılmış gibi diye Sırf o yüzden 1 ocak da dogurmadım
Enfalmina babyackgz benim kızımda şubatn dokuzunda doğdu 😊 hamile misin bacım daha çok küçük ya kac haftalk hamilesin☺
Mom087 MiracAlpinveUmutunAnnesi 22.02.2013👶 22.11.2016🧚 07.12.2020👶👶 Hepsi canım cigerlerim evlatlarım ❤️