Glyykt biberonu tutmaması dışında aynı seyleri bende yaşadım canim.
Sütüm azaldi mama takviyesi yapmaya basladim.
Hipple basladim sevmedi içmedi..
Anne sütünden sonra tatsız geliyor hipp genelde.
Aptamil verdim içmedi.
Butun mamaları deneme yanılma yapamazdım.
Madem sütüm azaldi anne sütüne en yakin mama neyse bi şekilde alıştıcam dedim ve hipple devam etmek istedim.
Yarı anne sütü yarı mama şeklinde sundum biraz biraz içmeye başladı.
Bu arada ondan önce de mamanın içine 2 çay kaşığı pekmez koydum tat versin die.
Ne kadar doğru yanlis tartışılır tabi.
O sekilde ıçmeye başlamisti .
Sonra yari anne sütü yarı mama şeklinde ilerledim.
Ve bi süre sonra mamaninda tadına alıştı ve sadece mamaya geçtim.
Bu arada bebelac goldu cogu bebek içebiliyormuş.
Ben hipple basladim suan bebelac golda geçtim.