defnosgeldii emziriyorsanız bol bol emzirin iki saat falan beklemeyin sürekli yarım saatte bir olsada emzirin mama veriyorsanız ilk etapta 1 saatte bir sonra 2 saatte bir verin düzeldikçe benim kızımda sarılık oldu hatta uzamış sarılık oldu bu yolu izledik birde doktorumuz çocuğu çok sarıp sarmalamayın evi çok sıcak tutmayın dedi çünkü bebek uyanmak istemiyor sıcakta kan şekeri düştüğü için de sarılık artıyor bu yüzden bizde sarıp sarmalamıyorduk çok fazla aralıkta doğmasına rağmen birde gün aşırı duş aldırın bunlar benim izlediğim yollardı doktor önerisi ile Allah yardımcınız olsun yavrunuza şifa versin İnşaAllah 🌸