Bebeğimi geçen ay hastaneye götürdüğümde sadece 40 gr almıştı kısa bir süre meme reddi olmuştu ama yinede aç kalmadı bu ay toparladı ama yinede zayıf kaldı gibi bide hemşire bir ay kiloya bir ay boya verir dedi anlayamadım bi türlü sizin bebeklerinizin boyu kilosu nedir şuan ?