Tsksn-gns-27 Memlekete gideceğim ilk binisim olacak oğlum ve kayinvalidemle binecegiz sizce hangi firmayla gitmeliyim önerilerinize ihtiyacım var
Mom095 Tsksn-gns-27 thy 👍🏻 Pegasus’u asla tavsiye etmem. Dolmuş gibi resmen utanmasa havada dur kalk yapacak 😂
Tsksn-gns-27 Ama kafama bişi takıldı koltuk sevemedim internet üzerinden yaptım koltuk seçimi olmadı nasıl ayarlayacaklar onu
Kbrbydk Tsksn-gns-27 seyahat tarihinden 24saat önce check-in yapıyorsunuz internet sitesi üzerinden ordan koltuk seçimi yapmadiysaniz otomatik atama ile belirliyorlar.Bebekliyseniz yanınız boş olur
kahvekokusuu Kbrbydk bilmedigim icin soruyorum bebekli olunca yan koltugu bos mu birakiyorlar ve sadece thy mi oyle yoksa diger firmalar da ayni mi
Tsksn-gns-27 Kbrbydk Şimdi kaydımi oluşturdum kaloltuk seçimine dair bişi gelmedi otomatik oldu galiba bebekliyiz onlarada koltuk ayiriyorlarki birde kaç kişi oturabiliyoruz yan yana
Kbrbydk kahvekokusuu THY genelde çok dolu olmazsa komple boş oluyor. Dolu gibiyse orta koltuk boş koridora birini veriyor. Bebekli anneler hep cam kenarı zaten tüm havayollarında. Pegasusta da aynı şekilde doluydu ama orta koltuk boştu
gezentianne kahvekokusuu Orta koltkk boş diye bir şey yok tesadüf olabilir ama uçak doluysa her yer dolu olur
Kbrbydk Tsksn-gns-27 evet otomatik olmuştur. Koltuk numaranız yazar orda yerinizi gösteren. Uçağa göre değişiyor sanırım koltuk düzeni ama geneli üçlü. Bebekle olursa iki kisi oturursunuz en fazla
Oyku123 Gondola binmeye korkan ben ilk kez uçaga bindim Pegasus hiç bir kere bile sallanmadan zamanindan once indirmişti cok begenmistim ve hiç korkmamiştım