Üç beş gün öncesine kdar göğüslerim dolu dolu olmuştu. Normalde yumuşaktır. Terbiye olmuştu. Ama bir gün boyunca dolu doluydu. Az mı emdi yoksa o gün sütüm mü çoktu bilmiyorum. Son birkaç gündür de yeniden yumuşadı göğüslerim. Bezleri de önceden dolu dolu olurdu 3 4 saatte. İki gündür yarım yarım bez alıyorum. Öğlen 2 saat uyudu hatta. Yeni bezleyip yatırdım kalktığında kuruydu bezi.
şimdi bez bi yanda göğüslerim bi yanda sütüm mü azaldı diyorum. Nasıl emin olunur ki? İdrar yollarında bir şey olsa sanırım huzursuz olurdu diyorum. Bir türlü emin olamıyorum :(
böyle şeyler yaşayıp da doktora danışan var mı?