ArasMom_34 Merhaba Teyzelerim 🥰 7 ay 22 günlüğünüz 2. Aydan beri diş yataklarımız vardı aşırı huysuzdu ataklar aşılar derken bir baktım dişi çıkmış bir an mutlu oldum paylaşmak istedim 🌸🥰
Morfrenk ArasMom_34 dişi elime geldiği gün bende çok mutlu olmuştum ama o an bilmiyodum olmayan uykularımızın daha kötü olacağını, bir diş bitip yerine yeni diş ağrısının başlayacağını 😂 Selam ben felaket tellalı 🤪
Dilos01 ArasMom_34 bizimde disimiz cikti hiç bisey yemiyor 🥺🥺çok mutlu olmustym su an yemiyor diye çok üzgünüm inci gibi dişleri olsun ne diyelim 😁boyle olacağını bende bilmiyordum
sonsuzmutlulukkk ArasMom_34 Hadi hayırlı olsun geliyor Pirana gibi ısırıklar beni bir gör delik deşik 😅
ArasMom_34 Morfrenk aaaaov yukarıda tam 6 adet diş yatakları var umarım tekrardan başa sarmayız en azından 1.2 güncük iyi olsa 😂🙈
Dilos01 ArasMom_34 valla post actim bugün çoğu düzelir dedi insallah umuyorum 🥰düzelir yoksa anamı ağlattı bugün
gunescanilhan ArasMom_34 bizim dişler de yola çıktı galşba huzursuzluk ve ağlama arttı normalde elini ağzına bastırıyordu ama şuam parmağı ile bölgesel baskı uyguluyor bugğn 5. Ayımızı doldurduk. Tavsiyeleriniz beni mutlu eder
ArasMom_34 gunescanilhan darısı en kısa zamanda size inş 🙏🏻 Ben elime pırasa taze soğan verdim birde tetagil diş granülü kullandım bunlar iyi geldi bize