Hafsaefsa sizin adınıza sevindim çok güzel ☺️ ben de sezaryen doğum yaptım, doğumdan hemen sonra hamile kaldığım kilonun bile altına indim ama 1 ay sonra yavaş yavaş almaya başlıyorsunuz ölçüsüz yerseniz. Şimdi hamile kaldığım kilodayım. Umduğum gibi olmadı çok şükür ☺️