Deletedmom_52 Ezgiasya anlamadım canım bezin pipiye yapışıp yapışmadıgını mı soruyosun? Benimde oğlum var ama hiç öyle bi sorun yaşamadım
bikerem Ezgiasya 7.5 aylik oglum var. Prima premium care kullaniyorum. Bir kac kez gazli bez gibi yapismisti. Prima aktif bebek aldim simdi,ama sadece 4 numara premium care sizdirdigi icin,yani yapisma bi problem degildi.