Geçen aya kadar her saat emmek isteyen bebeğim artik bıraksam 4 5 saat oluyor istemiyor. Emdiği zaman 2 dk aktif emiyor sonra atıyor ağzından.. kaldırıp gazını alıyorum tekrar veriyorum tutuyor ama resmen memeyle kavga ediyor kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor anlamıyorum neden böyle oldu çok yoruldum sürekli emzirmeye çalışıyorum sanki boğuyorum onu görseniz nasıl hareketler yapıyor 😪 ne yapmam lazım neden böyle tecrübesi olan var mı kızlar